SUNT TOTI CLIENTII CREATI EGALI? - Pungi farmacie

SUNT TOTI CLIENTII CREATI EGALI?

pungi personalizate
pungi personalizate

Materialele promotionale ajuta farmaciile sa iasa in evidenta – un exemplu de pungi personalizate pentru farmacii ar fi cu logo-ul firmei sau cu mesaje promotionale. Pentru a conduce o afacere de success fiecare business, indiferent de domeniu, are nevoie de un lucru de baza: clienti multumiti si loiali. Dar cum ne asiguram ca facem tot ce putem sa ne apropiem cat mai mult de dorintele acestora?

Care sunt cei mai profitabili 50 de clienti?

In afaceri se spune ca 80% din profit este generat de 20% din clienti. Deci pentru a fi profitabila, o afacere trebuie sa identifice masa critica de clienti valorosi. O farmacie poate determina prin construirea unei baze de date cu istoricul fiecarui client iar apoi sa ofere clientilor din fruntea listei servicii premium de customer service. Daca un client genereaza un profit de 7000 lei pe an atunci trebuie estimat daca marita investirea a 200 de lei din bugetul de marketing pentru a surprinde si incanta cei mai profitabili clienti.

Acestia pot beneficia de o politica de returnare de produse mai relaxata, telefoane personale pentru cultivarea relatiilor interumane si ocazional trimiterea de cadouri dupa aceste call-uri. Iar daca la livrarea cadourilor folositi pungi de plastic special personalizate in acest scop, aratati un plus de grija si atentie clientului, iar acesta va rasplati efortul. Prin aplicarea unei astfel de tactici pentru clientii prezenti in farmacii, veti creste exponential profiturile cu o investitie minima din bugetul de marketing si veti primi review-uri pozitive din partea lor.

IDEI PENTRU CUSTOMER SERVICE EXCEPTIONAL Trimite clientilor o nota de multumire sau o felicitare scrise de mana. Suna-i sa vezi cum reactioneaza la un anumit tratament sau medicament sau daca mai au nevoie de produse. Din cand in cand oferiti atentii ca mici cadouri, flori, pizza sau ceva dragut. Alaturi de acestea puteti trimite pliante sau alte materiale informative si sample-uri de medicamente promovate in sacose imprimate cu sigla farmaciei.

Care sunt cele mai profitabile 10 surse de recomandari?

Cand pacientii primesc chiar de la medicul lor recomandarea de a-ti vizita farmacia, acest lucru adauga credibilitate afacerii tale. Prin analiza datelor centralizate, afla de unde vin cele mai profitabile recomandari pentru a dezvolta o relatie stabila cu acesti medici, si a primi clienti la fel de valorosi ca cei din top 50. Un medic va ajunge pe aceasta lista din motive variate. Dar tot efortul tau trebuie concentrat in directia obtinerii unor venituri substantiale, nu a unui volum mare de munca. Pana la urma care este scopul: cresterea cifrei de afaceri sau aglomerarea programului?