IDEI PERSONALIZATE DE MARKETING PENTRU FARMACII

IDEI PERSONALIZATE DE MARKETING PENTRU FARMACII

idei personalizate

Numarul mare de farmacii existente in piata – brand-uri cu nume deja consacrat sau abia lansate – indeamna la atragerea permanenta de noi clienti prin oferte creative si personalizate.

Complexitatea crescuta a medicamentelor prescrise si modul de combinare mai multor medicatii intr-un tratament sunt cativa dintre factorii determinanti dezvoltarea relatiilor dintre farmacist si client. Acest context deschide noi oportunitati pentru atragerea de noi clienti.

Publicitatea!

Pentru a beneficia de rezultatele pozitive ale unei campanii de marketing trebuie identificate canalele si mediile in care se afla publicul tinta – cabinetele medicale private, departamentele HR sau organizatiile din domeniul sanatatii. Materialele promo au rolul de a informa publicul despre noile medicamente disponibile, despre anumite servicii oferite exclusiv de catre o farmacie sau pentru a anunta noi locatii deschise.

Prin oferta noastra de pungi farmacie personalizate va garantam ca aveti acces la servicii de calitate, pentru profesionisti!

Vanzarile & Promotiile!

Atrageti noi clienti prin oferte speciale (inclusiv informatii gratuite!), cu un produs gratis – un evantai de hartie pentru zilele caniculare de vara sau cu discount-uri la produsele de sezon – lotiuni de soare, vitamine sau spray-uri hidratante!

O alta idee de marketing pentru a aduce noi clienti este de a oferi servicii de ingrijire a sanatatii: oamenii pot primi gratuit masurarea tensiunii arteriale si a colesterolului, dar si cardurile cadou pentru servicii ca vaccinurile gripale pot fi de asemenea folosite cu succes.

Oricare ar fi ofertele si beneficiile pregatite pentru client noi va asiguram ca vor ajunge foarte usor in casele a milioane de oameni prin intermediul pungilor de plastic imprimate.

PR si Customer Service!

O alta tehnica de marketing cu eficienta dovedita este reprezentata de serviciile de customer service. Atunci cand clientii noi se apropie de tejghea, in loc de „Vin într-un minut!”, intampina-i cu un salut de bun-venit si cere numele clientului pentru referinte ulterioare.

Crearea de calendare promotionale cu evenimentele din farmacie este o alta idee care ar putea atrage noi clienti. Poti imprima aceste calendare si pe pungile de medicamente – plicuri de hartie sau sacose!